Tuesday, February 18, 2014

Älsks förkläde

Ni får ursäkta pausen. Datorn bestämde sig för att haka upp sig häromdagen. Fick köra någon form av recovery-tjohejsan som återställde datorn till hur den var när den var ny. Med andra ord är jag tvungen att installera om alla program på den. Suck... Och när jag väl fick igång den igen hade den 118 nya uppdateringar... Dubbelsuck...

För övrigt har jag ju kommit på att jag glömt att blogga om älsks julklappsförkläde som nu varit färdigt ganska länge.

Han var nämligen avundsjuk på Malenas och mina förkläden som farmor gjorde åt oss (som ni kan bevittna här). Klart älsken också ska få sig ett eget förkläde med sitt namn broderat på. Zebra-mönstrat är också lite mer hans stil än rutigt.


Nöjd blev han i alla fall och nu hoppas vi på lite kulinariska middagar här framöver när han ska testa det!

I övrigt ska jag fortsätta fylla datorn med nödvändigheter som numera är borta, typ virusprogram. Tur att alla bilder och övriga filer och sånt fanns på annat håll i alla fall, det är ju de som är viktigast...

2 comments:

Fiff said...

Fint! Hoppas han lagar många smaskiga middagar till dig nu :-)

Manduzana stickar said...

Lyllos honom som har ett sånt snyggt förkläde!