Friday, October 29, 2010

Vinst, tävling och bok!

Kom hem idag och då låg min fina bonusvinst från Virkhörnan i brevlådan! Den bestod av en biocheck! Tack så hemskt mycket för den, en perfekt sak till mig som har svårt att komma mig för att gå på bio annars...



Sedan firar ju Mönsterarkivet helt osannolika 500 000 besökare med en fin tävling där man kan vinna produkter för 400 kr ur Garntjänsts sortiment. Självklart är man med och tävlar!

Sedan fick jag idag också hem boken Korsstygn på nytt av Annika Huett. Lånade den på biblioteket först, men köpte sedan hem den för jag tyckte den var så söt. En hel del inspiration i den också, även om jag i allmänhet föredrar lite längre texter på mina broderier.


Tack så hemskt mycket för boktipset Fiff!

1 comment:

mary-ann said...

tycker du skal kolla in på min blogg :))