Thursday, October 7, 2010

Första inlägget

Välkommen till Hedvig Handarbetar!


Detta är alltså första inlägget i min nya blogg. Tanken med den är att kunna dela inspiration, idéer och tips med er andra handarbetare där ute. Jag har handarbetat så länge jag minns, både stickat, virkat, sytt kläder, men främst broderat, men har inte så många att dela det intresset med (förutom min farmor som nog är min största inspirationskälla...). Sedan upptäckte jag en dag att det finns en hel bloggande värld av handarbetare där ute! Självklart vill man vara med på ett hörn...


Jag vill för övrigt bara rikta ett stort tack till rara Johanna som hjälpt mig med bloggdesignen (ett hantverk som inte ligger mig i fatet)! Tack söta du!
Johanna är också en flitig bloggare och hennes blogg hittar ni här.


För att komma i gång tänkte jag lägga upp ett par exempel på lite mer eller mindre gamla saker som jag gjort. Men det får bli i kväll, så håll till godo!

No comments: